3 Ocak 2016 Pazar

Hot Wheels Doğum Günü Banner

    Bulut'un 3. yaş doğum günü yaklaşıyor. Hazırlık yapmak için daha zaman olsa da okula geri döndüğüm ve 1. sınıf öğretmeni olduğum için hiç vaktim kalmıyor. Ama yine de her zamanki gibi kendi aramızda küçük bir doğum günü kutlaması yapacağız. Bu yıl ki fark pastayı ben hazırlayamayacağım. E öyle de olunca (madem pasta hazır olacak) istediğim konsepti seçebilirim diye düşünerek oğlumun yaşam biçimine dönüşen Hot Wheels oyuncaklarını konu aldım. Her anımızda cebimizde, çantamızda, arabamızda vs bizimle birlikte olan Hot Wheels' e teşekkürü bir borç biliriz :p İşte oğlumun 3. yaş doğum günü duvar yazısı harflerini sizinle de payleşıyorum. Umarım birilerinin işine yarar ve minik erkekler mutlu olur.
Bu temaya ait diğer etiketlere buradan ulaşabilirsiniz.






































10 yorum:

  1. Merhaba, nasil emek veriyorsunuz bunlara ellerinize saglik:) cok faydali oluyor bu payladimlar bizim için. cok sagolun. ben hemn hepsini bilg kaydettim. acaba safari hayvanlarinin oldugu bir temada banner , etiket vb hazırlarmisiniz? o kdr ihtiyacim varki.simdiden teşekkür ediyorum.ins vaktiniz olur da yapabilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. umarım en kısa zamanda ekleyebilirim.

      Sil
  2. Özlem hanım o kadar Mutlu ediyorsunuz Kı biz anneleri.. Cok cok teşekkürler, el emeğimiz ile çocuklarımıza bu hazırlıkları yapabilmek cok Mesut ediyor bizi, hem de ekonomik .. Sayenizde.. ��Bir sorum olacak cevaplarsanız cok sevinirim ; bu yaptıklarımızı alacağımız etiketler, banner vs .. Çıktılarını normal bir yazıcıdan renkli çıkardığımızda guzel olur mu ? Yoksa ? Acil cevAbinizi bekliyorum.. Şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Herhangi bir renkli yazıcıdan çıktı alabilirsiniz. Ancak ozalitçilerde baskı daha kaliteli oluyor. Bir de ben banner harflerini biraz kalın a4 e bastırıyorum. Ama evde renkli çıktı alabilsem belki de onu kullanırdım :)

      Sil
  3. merhaba
    hepsi çok güzeller emeğinize sağlık bende oğluma yapacağım hot wheels sizin fotoğraflarınıda paylaşsaydınız keşke fikir olurdu bizede

    YanıtlaSil
  4. emek verilmiş çalışma oldukları her hallerinden belli, hepsi birbirinden güzel görünüyor, elinize emeğini sağlık

    YanıtlaSil
  5. tesekkürler emeğinize saglık..bizim de aradığımız konsepti

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim,emeğinize sağlık imdadıma yetiştiniz.

    YanıtlaSil
  7. ellerınize emeğinize sağlık bayadır arıyordum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...