30 Aralık 2014 Salı

Uçak Temalı Doğum Günü Süsleri

Kürdan Süsü/ Etiket

 Bulut'un 2 yaş günü kutlamasında hangi temayı kullanacağıma karar vermeye çalışırken denediklerimdendi uçak. Ancak duvar yazısı için harfleri hazırlayıp vazgeçmiş olmalıyım ki diğer süslemeleri hazırlamadığımın farkında bile değildim. Uçak temalı doğum günü hazırlığı yaparken bloğumu rastgele bulup çok sevinen Bahattin Bey ve eşi bana hatırlattılar sağolsunlar. Beğenip kullanmak istemelerine çok memnun olduğumu söylemeliyim. Elimden geldiği kadar evden ve Bulut'tan artan zamanımda yardımcı olmaya çalışıyorum gelen isteklere. Kolay gelsin herkese



Uçak temalı banner harflerine buradan ulaşabilirsiniz.

Kürdan Süsü/ Etiket


Su/Peçete Sargısı

Baton Çikolata Sargısı (A4 kağıdına 4 tane kopyalanmalı)

Hediye Poşeti Etiketi

Amerikan Servis (A3 kağıdına baskı)

Fon kağıt

11 yorum:

  1. Özlem hanım çok teşekkür ederim.Duyarlılığınız ve çabanız için de ayrıca teşekkür ederim.Bundan sonra bende oğluşumdan kalan zamanlar da sitenizin yakın takipçisi olacağım...Şimdiden iyi seneler...Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben oğlum için bu konsepti kullanabilirmiyim acaba çok beğendim bir sorun olurmu

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben oğlum için bu konsepti kullanabilirmiyim acaba çok beğendim bir sorun olurmu

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben oğlum için bu konsepti kullanabilirmiyim acaba çok beğendim bir sorun olurmu

    YanıtlaSil
  5. Izninizle ben de kullanmak istiyorum.. bakinirken cikti karsima nasil sevindim anlatamam ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  6. Izninizle ben de kullanmak istiyorum.. bakinirken cikti karsima nasil sevindim anlatamam ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  7. Allah razi olsun ozlem hanim

    YanıtlaSil
  8. Doğum gününe ne yapsam arayışı içerisindeyken sizin sitenizi buldum. Emeğinize elinize sağlık . İşimi çok kolaylaştırdınız. Sizin işlerinizinde kolaylaşması dileği ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faydalı olabildiyse ne güzel. teşekkür ederim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...