25 Şubat 2015 Çarşamba

Bulut 2 Yaşında!


04.02.2015
Oğlumla geçen 2 yılı aşkın bir sürenin dolu dolu 2 yılını onun gözlerinin içine bakarak, ellerini ısırarak, ayaklarını öperek, saçını okşayarak, gıdısını koklayarak... geçirdim.O şuanıma kadar bana verilmiş en güzel, en büyük şans, armağan. Tarif edilemez bir duygu bu. Büyürken her anına şahit olmak, her gün birlikte büyümek. Iyi ki doğdun fındığım , iyi ki doğurdum seni. 

Oğlumun yaşadığı her anın kıymetli her anın ona özel olması için elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Özellikle özel günleri hevesle bekleyeceği şekilde planlamak istiyorum. Merakla ve hevesle bekleyeceği günlerin olmasını istiyorum. Zaman kötü, şartlar zor. Ama ben yapabildiğimin en güzelini en özelini ona sunmak istiyorum. Bu isteklerimi gerçek yapmak için eldeki imkanları mevcut  becerilerle birleştirip ufak çaplı kutlamalar hazırlamak şimdilik yapabildiklerim :) Umarım herkese bir ufak fikir verip teşvik ediyorumdur.

Bulut'un 2. yaşını kutlamayı kendi aramızda mı yoksa ailelerimizle mi yapsak diye çok düşündük. Bulut'a verilebilecek en büyük hediyenin aile büyükleriyle (anane, babane, dede, dayı, amca, hala...) bir araya getirmek olduğu sonucuna vardık. 1.doğum gününde kendi zevkime göre bir seçimle hazırlık yaptım. Bu yıl ise önceliğim Bulut'un ilgi alanı oldu. Arabalara olan ilgisini bilmeyen yok çevremizde. Ilk söylediği kelimelerden biri de arabaydı. Aslında şimşek mcquie temasını çok beğendiğim halde o hakkımı ileri ki yaşlarına sakladım ve kırmızı vosvos araba temalı hazırlıklar yaptım. Sade ama şirin bi görüntü çıktı ortaya. Bulut da çok sevdi hepsini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...