6 Haziran 2014 Cuma

Kral ( prens ) Tacı Doğum Günü Süsleme Etiketleri

 Gördüm ki bloğumda en çok tıklanan yazılarım kral tacı teması üzerine eklediklerim. Bu sebeple kral tacı temalı doğum günü süslerinin boş şablonlarına ilaveten banner harflerini de ekledim. Umarım işinizi kolaylaştırmışımdır.(A4 kağıdına 2 tane sığacak şekilde çıktı almanız yeterli) Güle güle kullanın.
Bulut için hazırladığım kral tacı temalı doğum gününün resimlerine buradan ulaşabilirsiniz.

































Bulut'un 1. yaş günü için hazırladığım kral tacı temalı süslerinin (banner (duvar yazısı),etiket, su sargısı, peçete sargısı, çikolata sargısı, kürdan süsü ve hediye poşeti etiketi) boş şablonları aşağıda. Bilgisayarınıza kaydettikten sonra paint programında açarak içine istediğiniz yazıyı yazıp çıktısını alarak kullanabilirsiniz. 

Banner (duvar yazısı)


çikolata sargısı

etiket, kürdan süsü

kürdan süsü

 peçete sargısı

hediye poşeti etiketi

su sargısı


35 yorum:

  1. Merhaba,

    Bu temanın sarı puantiyelisini yapmak istiyorum fakat paintte yapamadım, siz hangi programı kullanarak yapıyorsunuz. Cevap verirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Özge Hanım facebook BulutsMom sayfasına gönderdiğiniz mesajlar cevaplanmıştır. Umarım cevaplarım işinize yaramıştır. Sevgiler...

      Sil
    2. Merhaba Özlem Hanım,turkuaz puantiye üzerine hazırlamak istiyorum.Nasıl yapabilirm?yardımcı olabilirmisiniz.

      Sil
    3. Merhaba Nehir Hanım. Öncelikle bir fon belirlemelisiniz (yani o fona sahip olmalısınız) daha sonra istediğiniz öğeleri paint programında üzerine yapıştırabilirsiniz (arkası saydam olmalı öğelerin) kolay gelsin

      Sil
    4. Merhaba Özlem Hanım,puantiye fon üzerine,daire harf oluşturdum ancak.kral tacını sizin gibi yapıştıramıyorum.arka fonu beyaz kalıyor.nasıl yapabilirim?teşekkür ederim.

      Sil
    5. Paint programında sol üst köşede seçim sekmesini tıklayıp Saydam'ı işaretlemelisiniz. Ancak eklediğiniz görselin arka planı beyaz ise saydamlaştırıyor.

      Sil
    6. Merhaba bu tema için harfsiz, üçgen flama şablonu var mı? Emeğinize sağlık.

      Sil
    7. Merhaba bu tema için harfsiz, üçgen flama şablonu var mı? Emeğinize sağlık.

      Sil
  2. merhaba bu temanın pembe puantiyelisini yapmak istiyorum fakat yapamadım, siz hangi programı kullanarak yapıyorsunuz. şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Müberra Hanım. Ben paint programını kullanıyorum. Ancak pembe puantiyeli fonun üzerine ekleyeceğiniz resimlerin fonu saydam olmalı.

      Sil
  3. Özlem hanm merhaba, öncelikle size çok çok tesekkür ediyorum, oğlumun d günü için banner istiyordum ama çok fazlada para vermek içimden gelmiyordu, tesadüf int de ararken sayfanızı buldum o kadar sevindim ki anlatamam, hemn ertesi gün çıktı alıp yapıştırdim cok güzel oldu. elinize emeğinize sağlık, doğum için de cok aramıştım ama sanırım o zamn yoktu bulamamıştım çünkü (post un tarihine bakıp soyluyorum bunu ). tekrar sağolun biz keyifle kullandık.pembesinide indirdik ilerde lazım olur diye ;)
    inş birgün korsanlı, gemili birseyler hazırlarsınız dort gözle bakliyoruz onu da biz yine seve seve kullanırız:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olabildiğim için çok sevindim, korsanlı temayı da yaparım döküman biriktirebilirsem ve vaktim olursa seve seve. Sevgiler...

      Sil
  4. tesekkürler, inş fırsatınız olur :) elinize emeginize saglık..cok güzel paylaşımlar sagolun..:))

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar özlem hanım haftaya doğum günü partimiz var ama ben istediğim parti setini yapamadıgım için üzgünüm ... parti setleride bayaga pahalı rica etsem siz sarı gri tonlarındada bir tasarım paylaşabilirmisiniz yada nasıl yapabilirim yardımcı olursanız cok mutlu olurum teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar kısa sürede iş, ev ve aile hayatıyla birlikte istediğiniz tasarımı hazırlayabilmem mümkün değil. Ben arama motorundan ya da pinterest ten sonlar aratıp paint programında üzerine eklemeler yapıyorum. Umarım bu kısa sürede dilediğiniz gibi bir parti hazırlayabilirsiniz.

      Sil
  6. özlem hanım boyutları paintte % kaç olarak ayarlıyosunuz .kürdan olsun su şişesi,çikolata filan paintte boyutları büyük oluyor yapcağımızın booyutlarını bilmediğimiz için yapamıyoruz nasıl ayarlıyorsunuz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paintte boyut ile ilgili bir ayarlama yapmıyorum. çıktısını almak istediğim kürdan süsü, su şişesi sargısı vs. yi word dosyasına yapıştırıp büyüklüğünü biçim sekmesinden ayarlıyorum.

      Sil
  7. Merhabalar hediye poşeti etiketi çıkarmak için nasıl ayarliyoruz. A4'e kactane sigiyor. Yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Meral hanım. Word te A4 e ekledikten sonra araç çubuğunun sağ üst tarafında Biçim sekmesinden cm olarak ayarlama yapabilirsiniz istediğiniz Büyüklük için. Ben 4-5 cm boyutlarına ayarlıyorum. Dolayisiyla bir a4 e 20 kadar etiket sığıyor yanlış hatırlamıyorsam. Kolay gelsin

      Sil
  8. merhaba yılbaşı suslerı ıcın de etıketlerınız varmıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef yok ama pinterestten bolca bulabilirsiniz.

      Sil
  9. merhabalar harika olmuş elinize sağlık bwn bir de fotoğraf çerçevesini istiyorum bunun acaba nasıl yapabilirim cevap verirseniz o kadar mutlu olurum ki:)) çünkü çok arama yaptim.. yani bi format var mı ve özalitçiler o formatı neye basar özel kağıdı mı var?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında özalitçilerin çoğunda çerçeve yapılıyor, ancak benim tasarladığım doğum günü süslerinin çözünürlükleri çok iyi olmadığından büyüyünce dağılabiliyor. Siz önce bir özalitçiye danışın derim. Ya da karton, mukavva, eva vb şeyleri kullanarak kendiniz de birşeyler yapabilirsiniz. Kolay gelsin

      Sil
  10. özlem hanım merhaba,
    sizin kral tacı temalı banner, etiket ve süslerinizi kullanarak bir doğum günü hazırladım. sayenizde cok ucuza da mal ettim. çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺️ çok sevindim. Nice mutlu seneler dilerim.

      Sil
  11. Merhaba banner duvar yazısına resim eklemek istiyorum ama painted yapamadim.hosgeldiniz panasu yapmak istiyorum yardimci olursaniz sevinirim teşekkür ederim 😊

    YanıtlaSil
  12. Merhaba banner duvar yazısına resim eklemek istiyorum ama painted yapamadim.hosgeldiniz panasu yapmak istiyorum yardimci olursaniz sevinirim teşekkür ederim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resim eklemek için ya paintte yapıştıracağınız şekilde resmi kesmelisiniz ya da photoshop vb programlarda fotoğrafın arkasını saydamlaştırmalısınız.

      Sil
  13. Bu konsepti kullanarak oğlumun dis buğdayi partisini hazırladım.Teşekkür etmek istedim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Bu konsepti kullanarak oğlumun dis buğdayi partisini hazırladım.Teşekkür etmek istedim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. merhaba
    gerçektende harikasınız ...oğlumun doğum günü hazırlıklarını sizin hazırladığınız bu şablonlarla yaptım ellerinize yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Oğlunuza mutlu, sağlıklı yaşlar dilerim.

      Sil
  16. Bunlarin sari grisi varmi harika olmus yardimci olursani coookk sevinirim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...