30 Ağustos 2014 Cumartesi

Bebek Çikolatası Hazırlama


Hosgeldin bebek ya da dogum günü kutlamanız icin misafirlerinize cikolata hazırlamak istiyorsanız anlatacaklarım isinize yarayabilir.

Öncelikli yapmanız gereken eğer belirlediğiniz bir tema varsa buna uygun bir kağıt hazırlamanız. Tema belirlememişseniz sevgili Google nin görseller kısmı size yardımcı olabilir. İstediğiniz desende kağıdı Google görsellere girip ingilizcesini yazarak bulabilirsiniz ( ingilizcesini de translate ten çevirerek halledin, mesela puantiyeli kağıt yerine polka dot paper ) istediğiniz kağıdı bilgisayarınıza kaydedip A4 kağıdına çıktı alabilirsiniz. Isterseniz indirdiğiniz kağıdı paint programında açıp üzerine izlediğimiz yazıyı yazabilir istediğiniz resmi yapıştırabilirsiniz. Bir A4 kağıdından 4 adet Ülker baton çikolata kaplanabiliyor.
Resimde gördüğünüz çikolata için pembe beyaz puantiyeli kağıt indirip çıktısını aldım ve 4 parçaya bölüp baton çikolataları kapladım. Daha sonra hazırladığım etiket ve kurdeleleri yapıştırdım. Aynı şeyi pembe siyah çizgili kapıt için de yaptım. Herkes çok beğendi.

Bulut'un doğum günün de ise kral tacı temalı süslemeler hazırladığım için çikolataları da paintte hazırladığım kağıdı A4 kağıdına yatay konumda 4 tane yapıştırıp çıktısını alarak hazırladım. Google görsellerden bulup indirdiğim mavi beyaz puantiyeli kağıdı paint programında açıp çizgili kağıt yapıştırdım ve üzerine yazı yazıp tac yapıştırdım.


7 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...