17 Mart 2015 Salı

Mickey Mouse Temalı Doğum Günü Banner Harfleri

 Mini mouse temalı doğum günü süslerini yeğenizimiz Elif Bahra için hazırlamıştım. Annesinin hazırladıklarıyla benim bu minik katkım birleşince çok şirin bir doğum günü olmuştu. Bunun üzerine mickey mouse temasını hazırlamak hiç aklıma gelmemişti ancak blogumu görüp beğenen Cansu hanım rica etti. Ben de zevkle hazırladım. Umarım bu temayı seçen herkes beğenir ve kullanır.
Mickey mouse temalı etiketlere buradan ulaşabilirsiniz.



































9 yorum:

  1. çok güzel olmuş elinize sağlık yalnız doğum günümüz geçti umarın diğer annelerin işine yarar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( üzüldüm Cansu Hanım. Keşke tarihi bilseydim belki yetiştirebilirdim.

      Sil
    2. düşünceniz ve emeğiniz için çokk teşekkür ederim canınız saolsun

      Sil
    3. mrb özlem hanım ben sizden yine bir ricada bulunacağım üstelik bu sefer doğum günümüze aylar varken :) eğer mümkünse usta şirin temalı doğum günü süslemeleri istiyorum ben sayfada bulamadım şimdiden teşekkür ederim

      Sil
  2. Özlem hanım merhaba elinizde erkek çocukları için gümüş detaylı yıldızlı herhangi bir tema var mıdır? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim tebrik ediyorum emekleriniz çok başarılı ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , teşekkür ederim ama üzgünüm yok.Uzun bir süredir de yeni bir şeyler tasarlamaya vakit bulamıyorum, Bulut büyüdü ve daha çok zamanımı alıyor :)

      Sil
  3. Merhaba Özlem hanım harikasınız. Yaptıklarınız için teşekkür ederim. Ben biraz acemiyim bebeğim için sizin yaptıklarınızdan süslemeler yapmak istiyorum fakat benim hiç bilgim yok bunları nasıl çıkartıyoruz kağıda dökümü nasıl oluyor ölçüsü fln varmı? Cevap verirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğiniz harfleri bilgisayarınıza indirip word dosyasına yapıştırarak biçim sekmesinden istediğiniz boyutta çıkarabilirsiniz. Ya da direk harfe tıklayın ve yazdırın , büyüklüğü sizin için iyi gelebilir. Kurdan süsü su sargısı vs için word e yapıştırıp biçimden boyut ayarlarsanız (kürdan için 4-5 cm yetiyor) ve çoğaltırsanız kolayca halledersiniz. Kolay gelsin :)

      Sil
  4. puta que pariu nao tem porra do X

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...