3 Temmuz 2014 Perşembe

Babyjem Reflü Yastığı

Bebeğim doğduktan sonra ilk 20 gün beslenmesi eksik kalmış ( hala içimde yaradır bu). Doktor kontrolüne gitmemize hatta sarılık için 2 gün hastane kalmamıza rağmen hiç kimse bizi mama takviyesi yapmamız konusunda uyarmadı aksine biberona alışır aman ha uyarısı yaptı. 20. gün kontrolünde (sarılık için) kilosu ölçüldüğünde ancak doğum kilosuna ulaştığı görüldü ve derhal mamaya başlamaız gerektiği söylendi. Velhasıl mamaya başladık ve önlem olarak da bebeğimizi 30 dereceye yakın bir açıda yatırarak reflü olma ihtimalini yok etme ihtiyacı hissettik. E- bebek mağazasından babyjem reflü yastığı aldık be Bulut'u orada yatırdık. (ilk 3 ay benim bağrımda uyudu, ben yarı oturur pozisyonda uyudum) Yastıktan çok memnun kaldık, reflü olmadık mesela. Aurıca yastığın sağ ve solundaki bariyerler bebeğin yanlara yuvarlanmasını önlüyor dönmeyi öğrendikten sonra. 

Bu arada mama takviyesini yaklaşık 3 ay kadar yaptık. Emzirmeye devam ettim. Sütün yetmeme sebebi psikolojik filan değil buna hiç inanmadım. Tamamen bebeğin emiş gücü, yorgunluk ve beslenme. Bulut 17 aylık olmak üzere hala canavar gibi emiyor :) (biberona da alışmadı)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...