13 Temmuz 2014 Pazar

Lansinoh Affinity Elektrikli Çiftli Göğüs Pompası


Hamileyken ve her zaman sütümün az geleceğini bebeğime yetmeyeceğini hiç düşünmedim. Bu yüzden ne göğüs pompası ne de mama biberonu almadım. Büyükler hep der ya ilk 3 gün süt az gelir ama beneğin midesi küçük damla olsa yeter diye. Bulut doğdu ( kordon 2 kez dolanık olduğu için normal başlayan doğum sezeryanla sonuçlandı) ve hemen emdi. Sütümün geldiğini gördük. Sezeryan olmama rağmen kendimi çok iyi hissettiğim için hastaneden bir an önce çıkmak istedim ve 1 gece kaldık. ( hayatım boyunca yaptığım en büyük hatalardan ilkiydi bu) 2. Gece evimize geldik ama o gece Bulut hiç uyumadı. Ama kimse sütün yetmiyor olabilir bebek açtır demedi :( çünkü bir göğüsümü emerken diğerinden süt geliyordu. Ertesi gün kontrole gitmeden daha evde bebeğimin sarılık olduğunu anladım. Mama verseydik ya da sütüm bol olsaydı olmayacaktı. Keşke pompayı daha önce alıp sütümün gelip gelmediğini kontrol etseydim dediğim çok oldu

Netice olarak çok uzatmadan yazayım. Sütümün ne kadar olduğunu anlamak ve arttırmak için ilk girişimimiz süt pompası almak oldu. Her emzirmeden sonra sütümü sağdım. Çok gelmemesine rağmen sağdım ( bazen hiç gelmedi). Lansinoh göğüs pompasından çok memnun kaldım. Çift göğüsün aynı anda sağılıyo olması hem zaman yönünden avantajlı hem de bir göğüs sağılırken diğer göğüsten akanlar heba olmuyor. Şişelerin kapaklı olması sütü dolapta muhafaza etmek için kolaylık sağlıyor.

Lansinoh göğüs pompası, Ülker maltana Malt içeceği, rezene, dinlenme vs sütümü hızla arttırdı ve mama verme işini hızla azaltıp bitirdik. Bulut şimdi 17 aylık hala cokur cokur emiyor. Umutsuzluğa kapılmayın, çareler tükenmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...