14 Mart 2016 Pazartesi

Safari Temalı Doğum Günü Banner Harfleri


Artık çok fazla vaktim olmadığımdan hazırladığım harf ve etiketleri pinterestten indirdiğim fonlara uyarlıyorum. Bu banner harfleri de bunlardan bir tanesi. Gönlüm istiyor ki eskisi kadar vaktim olsun ve yeni tasarımlar yapayım ancak şu an için imkansız gibi. Umarım beğenilir ve bir işe yarar. Kolay gelsin.

Dilerseniz en altta yer alan yaprak şablonunu yeşil bir a4 kağıdına bastırıp ya da kartondan kesip üzerine kalın keçeli kalemle harf yazabilirsiniz. Ya da yapraklarla banner harflerine ilaveler yapıp duvarınıza dekor yapabilirsiniz.






































3 yorum:

  1. cok cok tesekkur ediyorum elinize emeginize sabriniza saglik:) cok guzel olmus bu bile bi emek vakit ayirdiginiz icin sagolun. bir sorum olacakti acaba normalde hazirladiginizda yani pinterestten indirdim demssinzya oyle yapmadiginizda nasil haxirliyorsunuz harfleri yani hangi programi kullaniyorsunuz? arka plan ustune beyaz yuvaklak fon ve uzerine rakam / harf ekleme isini nasul yapiyorsunuz acaba uygun vaktinizde anlatabilmeniz mumkun olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊 aslında kullandığım özel bir program yok. Bildiğiniz paintte Google dan edindiğim fon ve figürleri birleştiriyorum. Yani seçtiğim fonu önce kesip biçiyorum Paintte sonra harf ve bir clipart ekliyorum. Benim yaptığım yoktan bişeyler yapmak değil de var olan imkanları bir araya getirmek diyebiliriz.

      Sil
  2. harikasınız çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...